20 Ekim 2011 Perşembe

7 ocak 20011 tarihli yazımdan..

Allahııııııımmmmm...
sonunda bu da oldu.
kaç gündür öksürük,salya,kusmuk,sümükle uğraşan ben,en sonunda tv de oyun havasında oynayan insanları gördüğümde kalkıp onlarla oynadım.evet annelikte geldiğim son nokta budur sevgili blog;)

problem şu:çocuk hasta.
belirtiler:öksürük,öksürük,öksürük.
doktorun cevabı:öksürük iyidir,ilaca gerek yok.

e kardeşim bu çocuk öksürükten uyuyamıyor,sabah erkenden uyanıyor,hiçbirşey yiyemiyor,yese bile öksüre öksüre kusuyor,burnunun sümüğü bitmiyor,herşeye ağlıyor,babası desen banka kartlarıyla görüşürüyoruz,anası desen bunalmış durumda...biz sana 100 lirayı öksürük önemli değil diyesin diye mi veriyoruz...

ha birde kulak delme olayını unutmayalım.bin pişman olduk.baştan güzel güzel tamam anne istiyorum dedi,akşama ağrıyor acıyor diye yerlere yattı...çıkardık tabii kulak delinirken takılan küpeyi.o küpede raptiye gibi birşey,mıh gibi tutmuş kulagını,elbette acır..kapanırsa kapansın,çıkardık küpeyi...gelsin 18 yaşına,ne halt ederse etsin kardeşim.

bu yazıyı yazmakta olan ben; eskilerden eski dizleri karpuz büyüklüğüne gelmiş gri bir eşofmanın ceplerinde 4-5 adet selpak bulunan,yağlanmış saçlarıyla Oskar Heykelciğine aday,sürekli el yıkamaktan oduna dönmüş bakımsız elleriyle şefkate,ilgiya muhtaç bir kişilik...
hala tiksinmemiş olanlar için dipnot:sizleri sevgiyle selamlıyor,hürmetler ediyorum efenim:))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...