17 Kasım 2011 Perşembe

Kaderimin Oyunu




yok yok,bu resmen bana kaderimin bir oyunu.
ben kalktım ta Ankara'dan Almaty'e geldim,aile birliği  adına,ama "iş" için yine ayrılık getirdi kader:)) 
Eşimi güzide ülkemiz Kazakistan'ın şantiye alanı olan Çimkent şehrine doğru uğurladım.
sen ne yaparsan yap,bir "planlayıcı" var,öteye adım atamıyorsun.
şimdi ver elini yemeksiz akşamlar,can sıkıntısı,özlem...
şeytan diyor atla git ülkene.en azından orda bir nebze olsun çekilebilir bu durum...
zaten ne kadar zorlasam da sevemedim bu şehri,evi,bu semti...arkama bakmadan kaçasım var...
Allah'ım rızkımızı helalinden ve memleketimizden ver ,daha da başka sözüm yok...

4 yorum:

Sitare dedi ki...

inşallah diyeyim de gece gece duana ortak olayım.olur ya belki benim aminim kabul olur.Allah yardımcın olsun tez zamanda.

hypo dedi ki...

bundan önceki postunda bir foto yayınlamıştın. bazı arkadaşlar beğenmişti. ama ben inan hiç beğenmemiştiim. Sanırım BAKÜ'ydü orası. eğer en güzel yeri buysa oranın, kalsın arkadaş almayayım ben orayı.
bu arada iyi moral veremedim kusura bakma.

deren dedi ki...

sitare- teşekkürler...

hypo: evet bakü,ama orası içeri şehir denilen yer.yani bakü'nün en eski yeri:))ondan beğenmemişsindir...

New York'tan dedi ki...

SIk gitme imkanin yok mu,benim 11 saat surmese birde Mirza okullu olmasa en azindan senede iki kere giderdim diye dusunuyorum, insallah cabuk biter bu ozlem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...