5 Kasım 2011 Cumartesi

Ejder meyvesi-Pitahaya ve yaklaşan bayram...






aslında başlık çok saçma oldu ama şimdi tekrar uğraşıp silemem,zira çok yorgunum sevgili blog...neden saçma ?yaklaşan bayram ne demek ayol?yarın bayram huuuu demezler mi insana:) bize çok yaklaşmadığı için olsa gerek öyle döküldü cümleler dudaklarımdan.bak bu cümle de saçma oldu,klavyemden döküldü demeli...
Allah'a hamd olsun nasıl bir kaderimiz varsa her bayramı başka başka ülkelerde kutluyoruz.kah bakü'de yapayalnız,kah türkiyede kayınvalideye kahvaltıya giderek,kah almaty'de yine yalnız...sonraki bayramları düşünmek istemiyorum:))

neyse efenim,bugün arefe malumunuz.bizde niyetlendik allah kabul ederse.Büyük E. ve tabii küçük E. ile evde otur otur baktık vakit geçmeyecek çokkk sevgili marketimiz ramstore gittik...oruç hali insanı manyaklaştırıyor.bundan da alalım yeriz,bunu da alalım yeriz diye diye bir dünya şey aldık.hepsi fos tabii.ama bu meyveyi -ki burada dragon- adıyla satılıyor yedikten sonra iyiki almışız dedik.pek bir leziz geldi...

kasiyerle yine aynı muhabbete girdik,bana bir dünya rusça laf saydı içinde bol j geçen.hızlı hızlı.bende yapıştırdım lafı.YA Nİ PANİMAYU :))) sonra yine saydı saydı içinden bir tek kazakça dediğini anladım.şimdi gerizekalı desem çok bir sosyal mecra olduğu için yakışık almaz,e akıllı güzel yavrum her ne kadar beyaz tenli,renkli gözlü olsamda 1.60 lık boyumla rus olmadığım aşikar değilmi? madem kazakça biliyorsun insanı niye terletiyorsun fazladan.zaten bünye oruç,kafasına birşey girmiyor...

hasılı kelam,ekranda yazan parayı kazakça söyledi,amanın ne büyük nimet rusça bilmiyorsak matematik biliyoruz herhalde:) paşa paşa ödedik,çıktık.güneşli bir sonbaharın tadını çıkara çıkara,sallana sallana geldik...
günün özeti budur..

eee şimdi konuyu bayrama nasıl getireceğiz?
hah,leziz dedim de aklıma geldi, en az dragon kadar tatlı bir bayram geçirmeniz ümidiyle...(fena sayılmaz,beğenmeyenler için yarın bayram gelmiş neyime şarkısıyla acıklı bir post yazarım anlaşırız sevgili okur)
haydi kal sağlıcakla..

2 yorum:

Aslı dedi ki...

Çok keyifli bir yazı olmuş, gülümseyerek okudum :)

Dileginizi ben begendim, en az o gördügüm dragon kadarsa çok güzel bir bayram olucak :)

Sizede mutlu, çok neşeli bir bayram diliyorum :)

New York'tan dedi ki...

Bak o meyveyi denemedim, en kisa zamanda deneyim insallah :)

Hayirli bayramlar olsun .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...