30 Kasım 2011 Çarşamba

Erişim Sorunu ve Çözümleri

bu insanoğlu böyledir sevgili blog.
varken kıymetini bilmez,kaybedince köşe bucak arar,kafasını duvardan duvara vurur:)
almaty'e geldiğim ilk günler sorunsuzca tüm blogger uzantılı sitelere giriş yapabiliyordum,sonra ne olduysa oldu.arada girememeler-sonra düzelmeler oldu.dns ayarını yapıp tekrar kesintisiz girmeye başladım.
ancak en son netbuk kafayı sıyırınca güzel bir format yedi.ve tabi dns ayarları da uçtu gitti.
yeniden yaptım,olmadı.
başka yollar buldum,yine olmadı.
o inatlaştı ben inatlaştım.
en sonunda çareyi opera adında bir tarayıcı yüklemekte buldum.
bakalım bunun ömrü ne olacak:))
bu zaman zarfında seni çok özledim felan duygusal takılmanın alemi yok,ama eksikliğini hissettim diyeyim de aramız bozulmasın:)

çözümleri kısmına gelecek olursak:
en kolayı operayı kurmak şu adresten tık
ama illa dns değiştireceğim derseniz adımlar şöyle.resimli anlatım için şuraya bir tık

6 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

İnşallah uzun soluklu olur son kurduğun program.Blogun yasaklı olduğu günlerde benzer durumları hepimiz yaşamıştık ne kadar can sıkıcı olduğunu bilirim:)

hypo dedi ki...

bende yaşıyorum bu sıkıntıları.

deren dedi ki...

ikiz annesi- genel bir yasak da bir nebze olsun rahat insan,nasılsa kimse giremiyor bloguna diye.ama tek başına olmak can sıkıcı gerçekten.

hypo- çözümü anlattım,kolay gelsin..

Filiz dedi ki...

bir dönem dns ayarları rüyalarıma girer durumdaydı, çok şükür atlattık, türkiyede bloglar yasaklanmıştı bir ara, hemen alternetifler düşünmüştük, alınca insan arıyor, özlüyor birde merak ediyor :) düzelmesine sevindim inşallah kalıcı bir çözüm olmuştur.

New York'tan dedi ki...

welcome :)

deren dedi ki...

filiz :inşaallah kalıcıdır bence de.

şeyma : thanks:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...