8 Kasım 2011 Salı

Havuçlu Revani ve Bayram...



gurbette bayram zor demiştik en son...
esas zor olan "yalnız" olmaktı aslında.gurbette,ülkende,aynı sokakta ne fark eder ki özünde?eski bayramları düşündüm.güzel olanları da vardı sıkıcı olanları da. yalandan bir gülümseme ile teşekkür ederim iyiyim dediklerim de,sahiden iyi olduklarım da...onun da size selamı var-bayramınızı kutluyor diye yalan söylediklerim de,"gerçek" bir selamı ilettiklerim de...insanoğlu ne kadar iki yüzlü.sonra da gel burda "gurbette bayram" diye ağla,zırla:))


kalktım üzerimdeki rehaveti atmak için kendimi yemeğe verdim.bir çorba,bir ana yemek kesmedi,bir de bayram ya ayıp olmasın bari tatlı yapayım dedim.eee bayrama sütlü tatlı olmaz,illa şerbetli olacak ya.kalktım havuçlu revani yaptım...hani bir şarkıda kek yapan nil gibi ,dinlemek için tık.


eminim önceki blogtan hatırlayanlar(nereden mi,buradan) revani tarifi isteyecekler.ama hiç uğraşamam valla,google'a yazın havuçlu revani diye,dünya tarif var deneye deneye bulursunuz:)))


neyse efenim,saat farkı sebebiyle(4 saat ilerdeyiz) hiçbir dizi-program izleyemiyoruz ağız tadıyla.diziler gece 12 de başlıyor,haberler desen 10 da felan.sabah kalktığımızda milattan kalma dizilerin tekrarı oluyor,felan felan...
üstüne dün akşam bir de kar yağdı.oldu mu sana karlı almaty? beterin beteri var işte,al sana dedi Allah :)) bu da kanıtı,buyrun. 






daha soğuk memleketlerde yaşayan insanlara sabır dileyerek,kapatıyorum :))
haydi kal sağlıcakla blog...

4 yorum:

hypo dedi ki...

zor bir hayat.
hele dizileri izleyememek çok zor:)
revani güzele benziyor

Syhn dedi ki...

:)
kar kötü değildir yaa.. eğlenmene bak.. hayat gidiyor ;)

Aslı dedi ki...

Dogru tesbit o işte. İstediginiz yerde olun eger yalnızsanız Zordur..hem ne demiştik bayram bizlere degil çocuklar için :)

Tatlı nefis görünüyor ellerinize saglık ama asıl o kar görüntüsü beni mestetti :)

bininci tekil şahıs dedi ki...

aaaa hem kar yagmis, bir de tutmus!!
e internetten izle izleyecegini! (bosa vakit gecirmene vesile olmus olucam ama..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...