4 Kasım 2011 Cuma

sessizlik gibisi yok




saat 19.30 itibariyle aklanmış,paklanmış çocuk yatağına yatırıldı,her zaman mırın kırın edilerek-kimi zaman tartışmalar eşliğinde- 1 bardak sütü de içirildikten sonra hoooop yatağa...sabah erken kalmış olmanın,parkta yorulmanın ve tabii banyonun da etkisiyle erkenden uyudu mışıl mışıl..


anne keyiflendi...


baba aradı:toplamda 38 saniye süren konuşmanın özeti:yemeğe bekleme,toplantı var.
(nişanlıyken saatlerce süren telefon konuşmaları nasıl 38 saniyeye indi bu da başka bir yazı konusu )

anne daha da keyiflendi:)))

sessizliği dinledi önce.oh ne güzel..
birden tatlı bir iyimserlik hali geldi(pek nadir gelir kendileri) sağlıklıyız şükür,başımızı sokacak sıcak evimiz var şükür,mutluyuz küçük dünyamızda şükür,gibi düşüncelerin ardından annenin ne zamandır doğru dürüst izleyemediği müdavimi-bağımlısı oldugu dizisi aklına geldi..


desperate housewifes !!!


hiçbir bölümünü kaçırmadım ama 1. kısmını bir gün gece,diğerini sabah felan da izlediğim olmuştur...ne zamandır böyle sakin kafayla izlememiştim.vakit bu vakittir diyerek,çayımı da yanıma alarak elbette hazırlanıyorum...


bir kere bu dizi insanı sıkmıyor,aynı anda hem ağlatıyor ama salya sümük değil,hem güldürüyor,hem düşündürüyor...ülkesini kıyasıya eleştirenlerden değilim,yanlış anlaşılmasın.ama bizim dizi sektörü oldukça kötü.onlarda haklı 90 dakika dizi mi olur yahu?uzatmak zorundalar...her bölümde ağlayan kız kardeşler,bir türlü kavuşamayan aşıklar,yakalandı yakalanacak korkusuyla 30 bölüm çeken ferihalar :))


oysa sürekli değişen,şaşırtan,kendini yenileyen yapımlar daha etkili oluyor.bu sebep değil midir ki benim dizinin 8. sezonu...


izlemek isteyenlere tavsiye ederim..
Türk versiyonu da güzel diyenleri duyuyorum ama orjinalini asla izlemeyin o zaman derim,zira yanından bile geçemez uyarlaması..


dizi beni bekler,mutlu akşamlar hepinize..

11 yorum:

yaruze... dedi ki...

Keyifle okudum.Takipteyim.
Selamlar...

hypo dedi ki...

güzeldir orjinali:)
yorum ayarlarını, pop up yapar mısın?

deren dedi ki...

yaruze:teşekkürler...

hypo:yaptım gitti :)

Aslı dedi ki...

Bende uzun zamandır izliyorum orjinalini. Bizimkini hiç sevmedim kusura bakmasınlar :)

hypo dedi ki...

teşekkür ederim. iyi bayramlar:)

Sitare dedi ki...

ben de orjinaline hastayım.türk versiyonuna 10 dk dan fazla dayanamadım.tam bir felaket.

deren dedi ki...

yalnız değilim demek ki sitare:))

badem limon dedi ki...

ayy bu kadar entelin arasında utanarak açıklıyorum valla ben yabancı versiyonunu hiç izlemedim o yüzden türk versiyonunu da beğendim valla ne yalan söyliyim :))

deren dedi ki...

ahahha badem limon ne enteli ayol?yabancı dizi izlemekle entel mi olduk:)) zaten dediğin doğru yabancı versiyonunu izlemeyenler izlemeli,yoksa gülünç bir durumda dizi.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

yabancı halini izliyorum ben. türk içler acısı bir şey olmuş.

keyf_i sibel dedi ki...

bir heros vardı bitti,birde bu dizi.ama oda bitti.bayılıyorum hala e2de tekrarını izlemeye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...