7 Kasım 2011 Pazartesi

sevmiyorum bayramları...




"a nenni nenni kınalı kuzum,
büyüdün de adam mı oldun
yanağı pembem,dudağı kirazım
gözü okyanusum iyi ki doğdun.."


ben eskiden bayramları severdim...
gerçekten "çocuk" olduğum dönemde yani...kuzenlerle biraraya gelir,eğlenirdik...kaygısızdık,çocuktuk,mutluyduk...belki yeni elbisemiz yoksa mutsuzduk.tatmamıştık dünyanın acılarını..
sonra ne oldu,nasıl oldu da bu duyguda kaldım bilemiyorum..
sevmiyorum.
gurbette bir bayram daha.
zaten ağlamaya hepten niyetliyim,ne derseniz deyin kar etmiyor..
bir el olsun istiyorum şimdi yanımda,annemin eli...başımı usulca okşasın,üzülme desin,üzülme..silsin gözyaşlarımı..ya da sarılsın birlikte ağlayalım...
başka türlü durduramayacağım yoksa...

3 yorum:

Gulcin dedi ki...

boyle oluyor gercekten ben de o huzun bulutlarini dagitmak icin oyle sirti ustu donmuskucuk bocekler gibi debelendigimi hissediyorum bu ara...

Aslı dedi ki...

Üzülmeyin olurmu? Zaten bayram çocuklar içindir, bende çocukken öyle isterdimki bir an önce gelsin diye..

deren dedi ki...

gülçin: aynı durumdayız desene :))

aslı : evet bu tezi sevdim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...