1 Kasım 2011 Salı

sorunlar,sorunlar...

"yurtdışına çıkmış olmanın en iyi avantajı,ülkenizin kıymetini diğerlerine göre daha iyi anlamanızdır..."


kim mi demiş?ben tabiki:))
rüzgarın şehri bakü'den sonra gördğüm 2. ülke kazakistan.üstelik geleli 1 ay bile olmadı.ama ben şimdiden çokk özledim ankara'mı...ülkemi..evimi..



dün kendi kendimi teselli ettim,1 ay bitti kaldı 11 ay diye.o kadar vahim durumdayım anlayacağın sevgili blog...aslında havaların soğuk gitmesi de,evi beğenmemiş olmamda etkili.her sabah açılış sayfama krisha.kz yi de ekledim,temiz bir ev bulurum ümidi ile...hem merkezde,hem 3 oda,hem temiz,hem uygun fiyat,kesin bulunabilecek bir ev yani:))

neyse son 3 gündür soğuk giden hava sebebiyle kendimi yemeye vermiş bulunmaktayım.cezeryeler mi dersiniz,çekirdekler mi, cipsler mi,ohhh dünya benim dünyam...

bugün biraz daha güneşli görünüyor,az sonra kızımla parka gideceğiz...sonra markete...saf saf raflar arasında dolaşıp,kıt rusçamla bulabildiğim "yenilebilir" birşeyler alacağız.yok yok ben asla öyle dünya mutfağıymış,yeni lezzetler denemekmiş o tarz bir insan olamam.zaten biliyordum ama burda tescilledim...

şimdilik kendine iyi bak sevgili blog.
p.s: 3 gündür geçmek bilmeyen başağrımda gerilim tip başağrısı sanırım,biraz yürümek belki ona da iyi gelir..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...