9 Aralık 2011 Cuma

Aile Saadeti

bazen durup düşünüyorum...
eskileri ve yenileri..
bir yanım hep değişim iyidir dese de,diğer yanım ne olacak sonumuz diyor..
yaşlanıyor muyum ne?

an itibari ile evdeki durum şöyle;
beni kasıp kavuran oyun aşkı,eşimi de sardı,kendi bilgisayarında oynuyor,
tv açık,
kızım ortada kendi kendine dans ediyor...elinde cep telefonu.
ben kendi bilgisayarımdan yazı yazıyorum...
aslolan mutlu olmaksa,herkes mutlu...
ama benim gibi 80 lerde doğmuş bir çocuk için tuhaf..
en büyük aktivitemiz akşam oturmalarına gitmekti çünkü.

sonra neden bilmem babamla "kızma birader" oynadığımız günler geldi...
bütün aile toplaşır oynardık.
zaman değişti,şimdi bana romantik olsun diye mail göndermiş eşim.oldu mu?romantik değilse bile "komik" oldu. (mailin içeriği,bir takım iltifatlar ve çayım bitti idi.)

silkindim kendime geldim,hemen bir meyve tabağı hazırlayarak savrulan ailemi birleştirdim:))
hepinize mutlu akşamlar...

günün rusça kelimesi: yaitso (yumurta)
cümle içinde kullanalım : ya haçu disyat yaitso (10 yumurta istiyorum)

bugüne bugün işaret dilini kullanmaksızın bu cümleyi kullanmış ve yumurtalarıma kavuşmuş bulunmaktayım :))

6 yorum:

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Şu anda bizim evdeki durumdan sizinkinden fakrlı değil..
Bende kalkıp meyva getirsem fena olmayacak aslında..
Sevgiler canım..
Takibindeyim.

Deli Anne dedi ki...

Ne güzel yazmışsın.. pek keyifli okudum.. bazen ben de eşime mail atıyorum.. pişt naber yakışıklı diye. o da yan koltukta pc de oluyor :)

Bu arada maşallah böyle böyle öğrenirsin sen Rusçayı inan:)

Filiz dedi ki...

aslında çoğumuzun durumu seninle aynı galiba, bilgisayarlar esir alıyor hepimizi, bir akşam bilgisayarları, telefonları, tv kapatsak ne güzel olur, hafta da bir gün yapmak lazım, en çokta çoçuklar mutlu bence :)

deren dedi ki...

hayat cafe- hemen hemen koş meyvalara :)


deli annem- hadi bakalım,belki postları rusça yazarım ilerde hahahy:)



filiz - öylesine hayatımızı kaplamış durumdalar ki,tamamen çıkarmak zor ama dediğin gibi en azından haftada bir gün kapatılabilir...

hypo dedi ki...

karşıyız.
aktivite olmalı.
oyun olmalı.
ben bu yazıyı nasıl atlamışım diye kendi kendime sormalı:)
çok baş ağrıtıcı bir tarafa parmak bastın.
kopukluk.
ama çocuklara bu dokunuyor.
çocuk heycanlanmalı, coşmalı, yaramaz olmalı.
ruscam sayende ilerliyor.
sen çok yaşa, elif:)

deren dedi ki...

ben yaşadıkça daha çokk ilerletirsin rusçayı hypo,teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...