13 Aralık 2011 Salı

Bir Film,Bir Yemek Önerisi


geçen pazar berbat bir gün geçirdik.
benim için pazar günü mutlaka ya sinemaya gidilmeli,ya gezilmeli,ya değişik bir yerde yemek yenmeli,kısaca dışarı çıkılmalı ne sebeple olursa olsun.
ama geçen pazar çıkamadık,çalışma-oturma vizesi yenilenmesi gerektiği için pasaportlarımız yabancılar şubesinde (migrasya). normal şartlarda pek birşey olmaz ama biz çıkmak istemedik.ne de olsa sonunda deport var:))
evde durduk,eşim de ben de oyunla kafayı bozduk resmen.geçtik geçiyoruz aşamaları derken bir baktım sadece temel ihtiyaçlar için bilgisayar başından kalkar olmuşuz...en sonunda bu duruma isyan eden kızım için hadi hep beraber film izleyelim dedik ve "köfte yağmuru" isimli filmi izledik.ama ne film.2009 abd yapımı,çok eğlenceli,animasyonu güzel,duygusu güzel....şahane filmdi.içinde çocuklara zarar verecek türden bir öge olmaması sebebiyle gönül rahatlığıyla ailecek izledik,tavsiye edilir...
ikinci tavsiyem ise şu;hazır ürünleri pek sevmem,yapabildiğim kadar herşeyimi evde yaparım.ama şu ürüne bayıldım.

çok pratik ve lezzetli.fırın poşeti içinden çıkıyor baharat karışımınıda dök,50 dk pişir,oldu sana akşam yemeği :))
hayır her gün mantı,su böreği,içli köfte yapan insanım ben arada böyle kolaylıklar iyi oluyor sevgili blogcum:)
not:bak görsellerden bir foto değil,bizzat denenmiş,yırtılmış paketin fotografını koyuyorum:)
şimdilik bu kadar...
для обсуждения ( dlya obsuzhdeniya -görüşmek üzere)sevgili okuyucu...

5 yorum:

hypo dedi ki...

evt bu film aç karnına seyredilmeli.
film bloğunda tanıtımını yapmıştım.
çok keyifli bir film.
hayata selami rusca2ya devam.
not; geçmişe dönük yorumları göremiyor muusn?

deren dedi ki...

sırf senin için rusçaya devam ediyorum,ya ni panimayudan bir tık öteye geçesin diye yoksaaaa ben aldım yürüdüm :))

nota cevap:gördüm cevapladım.

Buket dedi ki...

bizde kızımla beraber eğlenceli filmler izlemeyi seviyoruz..bu da aklımızda..

deren dedi ki...

buket- hadi bakalım izleyin,yazın,pişman olmayacaksınız.

Aslı dedi ki...

Listeye aldım izlicem bende :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...