16 Aralık 2011 Cuma

Bizimlesin,bizimle değilsin...



Güzel kızım;
Günler geçiyor ve sen inanılmaz bir hızla büyüyorsun.

Ne çabuk,ne zor gelmişti ilk günler.
Oysa şimdi o tatlı dilin,mimiklerin,duyguların gittikçe değişiyor.Kabul görmek,"herkes" gibi olmaya çalışıyorsun.Yaşamın kurallarını öğrenmek,kısaca "büyümek" istiyorsun...
Hemen ama.
Biraz daha dursan,durdurabilsem seni...
Seni sardığım,hikayeler okuduğum,modacılık oynayıp bizimlesin dediğim akşamlar bitmesin istiyorum.
Bitecek elbet,biliyorum.
Büyüyeceksin,
İlk aşkı,özlemeyi,imkansızlığı,zorluğu göreceksin.Belki hırsla sarılacaksın hayata,belki pes edeceksin.
Belki de yeniden başlamayı defalarca tadacaksın.
Cam kesiği gibi yaralar alsan da,yaralarını sarmayı da öğreneceksin.
Hayat modacılık oynadığımız akşamlar gibi değil,acıyla göreceksin...
Belki sende benim gibi en zor anında anneni düşüneceksin.
Güç verecek sana da anneni düşünmek.
Beni hatırla güzel kızım,sevgi dolu,sıcak,güçlü...
Hiç kimsenin olmadığını düşündüğün anlarda "annem" var de.
Kimse yetmese de onun sevgisi bana yeter de..
Bak bana yetiyor çünkü..
Hatırlaması bile güzel.


4 yorum:

Buket dedi ki...

ne güzel yazmışın ..

Ayla dedi ki...

Bende öyle yaparım hemen anneme-babama sarılırım.İnşallah kızınızda öyle yapar ve yeter düşüncesi bile.Allah yokluklarını hiç hissettirmesin.

TUBA FIDAN dedi ki...

Cok icten cok guzel icimde cesit cesit duygular yasadigim su gunlerde anneligi ozetleuiverdi bana yuregine saglik canim

deren dedi ki...

buket,ayla ve canım dostum tuba hepinize teşekkürler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...