29 Aralık 2011 Perşembe

Hoşçakal 2011 sana armağan ettim bu şarkıyı...




"bugün sen çok gençsin yavrum,
hayat ümit neşe dolu
mutlu günler vaad ediyor,sana yıllar ömür boyu
ne yalnızlık ne de yalan üzmesin seni,
doğarken ağladı insan,bu son bu son..."


Nihayet bu yıl da bitti.
Gerçi bu yıldan daha beter bir yıl varsa yaşadığım olaylar sebebiyle o da 2010'dur.2011'de yalnızlığımın yılıdır.Geçen sene kızımla birlikte girmiştik,eşim almaty'de idi.toplamda 2 kez görüştük 2011'de,evlilik tarihimize not olsun bu.
Ben yeni yılı severim,iyidir..
İnsan geriye dönüp bir bakar,üzdüğün,üzüldüğün,gerçekleştirebildiğin,elde edemediklerin,özlemle baktığın,yakınından dahi geçemediklerin...ne varsa bir bir düşer aklına.
Beklediğin,istediğin hayatı yaşamak için nedensiz bir heyecan gelir yerleşir.
Bu tıpkı yeni aldığın deftere başlamak gibidir aslında.İlk sayfalarda özenle yazarken defterin sonuna doğru doktoru aratmaz yazılar.Ama sen her yeni deftere başladığında;bunu düzgün kullanacağım dersin kendine..
Herkese iyi gelsin bu yıl..
Dünyamıza da huzur getirsin,özellikle ülkeme..

7 yorum:

hypo dedi ki...

güzel dilekler bunlar.
umarım sevdiklerinle bu sene beraber girersin yeni yıla.
belki de Ankara'da.

İkiz Annesi dedi ki...

Tüm dileklerin kabul olsun canım.
Bu yıl da ben yalnız gireceğim yeni yıla :(

Aslı dedi ki...

Mutlu yıllar diliyorum tüm sevdiklerinle..

New York'tan dedi ki...

Her sey gonlunce olsun bu sene :)

deren dedi ki...

hepinize teşekkürlerrrr...

zYnP dedi ki...

2010'da ne olduydu bacım ya ben niye unuttum evet evet ben kesin yaşlandım:(

deren dedi ki...

zeynep evet yaşlandın:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...