7 Aralık 2011 Çarşamba

hakkımdaki 7 gerçeği açıklıyorum :)



добрый вечер hepinize sevgili okuyucularım :))
bu garip alfabe ile yazılan cümle dobrıy viçer diye okunup iyi akşamlar manasına geliyor.ya bu kız yazıyor ama hiç rusça öğrenemiyor diyenler (!) varsa hani,bilsinler :)) 
neyse efenim,bugünkü konumuz mim.
ben aslında hiç hazzetmem bu mimdi,ödüldü gibi şeyleri,saçma geliyor,körler sağırlar birbirini ağırlar misali.
ama sağolsun sevgili hypo mimlemiş,ve kendisi de öyle güzel bir uslüpla cevaplamış ki sabah okuduğum yazı sayesinde tüm günü tebessümle geçirdim.bende aldım kabul ettim.


Kural1; Ödülü veren kişiye teşekkür ediyoruz ve bloğun linkini veriyoruz. sevgili hypo,tekrar teşekkürler...


Kural 2; Hakkımızda 7 gerçeği paylaşıyoruz
1-Dışardan bakıldığında gayet normal bir insan gibi görünürüm.oysa bildiğin obsesifin tekiyim.nasıl mı?bir şey benimse-bana aitse  ne kadar iğrenç de olsa tiksinmem.ama bu başka birininse asla kullanamam.çok iğrenç bir örnek: ağzımda çiğnediğim yemeği tabağa koyup,tekrar ağzıma atabilirim,koluma damlayan çikolata sosunu yiyebilirim,çoraplarımla yatağa yatabilirim. başka birinin bardağından su içmeyi bırak,kullandığı havluyu dahi kullanamam,çok zorda kalırsam iğrenerek kullanırım.



2-Tam bir düzen hastasıyım.dikkat edin "temizlik" değil,düzen.ev temiz olmasa,tozlar havada uçuşsa aman bir bardak daha çay içeyim şu köşede sonra yaparım diyebilecek rahatlıktayım.ama asla ortalığa saçılmış oyuncağa,sehpanın üstündeki meyve kabuğuna,tezgahta yığılan bulaşığa tahammülüm yoktur.kullanıcak tek çatal olmasa önemli değil,yeterki tezgahta kalabalık olmasın hepsi makinenin içinde olsun.çekmeceler dağınıkmış,kapaklı raflarda kıyafetler alt-üst olmuş rahatsız etmez,yeterki ortada "görünür" biryerde olmasınlar.bu yüzden hiçbir süs eşyasını,ıvırı zıvırı sevmem.benim evimde herşeyin bir "yeri" vardır.yeri olmayacak birşey varsa ve yer bulamadıysam onu yok etmeyi tercih ederim.


3-Aceleciyim.kendime söz geçiremeyecek kadar...herşeyi hep arkamdan biri koşturuyor gibi hızlıca yaparım ve hiç sevmem bu yönümü.kafamda birşey kalacağına olsun bitsin isterim hemen.


4-Asla sevdiklerime onları sevdiğimi,iyi ki hayatımda olduklarını felan kolay kolay dile getiremem...hep kaçacak bir delik ararım,bulurum da.


5-Sakarım.gerçekten.tahmin edemeyeceğiniz kadar:))yeni evlendiğim dönemdi,eşimin annesinin evinde vitrinden servis kaşığı aldım,elimden düştü vitrinin tam arkasına gitti,hemen çeker alırım diye bir hamle ile vitrini ittim,kaşığı aldım,sonra yerine ittim ve daaann diye bir ses vitrinin üstündeki yurtdışından hediye gelen çini düşmüş ama etrafta hiç iz bırakmadı bütün kırıkları vitririn arkasında.hiç ses etmeden kaşığı alıp,terasta yemek servis ettim.itiraf ediyorum o çiniyi ben kırdım:))


6-Olmadığım şekilde görünmeyi çok iyi beceririm.Duygusal biri olduğum halde odun görünebilirim,nasılsınız sorusuna en berbat halimde bile olsam çok inandırıcı bir "iyiyim" cevabı veririm ki ben bile kendime şaşarım.hiç ağlak zırlak biri görünmem ama yatağa yattığımda ya da kızımı seyrederken içli içli ağlarım.kimseye belli etmem.güçlü görünmeyi de beceririm.


7- Yılların insanı ne çok değiştirdiğine hayret eder,değişmek istemem,ama direnemem de.lise-üniversite hayatımda yürümeyi,yağmuru,karı, çok severdim.bilenler bilir Ankara'yı.Beşevlerden dikimevine yürürdük yaz akşamlarında.şimdi " az " yürüyeceksem,yağmurlu günde evdeysem,evde her türlü yiyecek varsa karı ve soğuğu seviyorum...bu da çocuklu hayatın getirisi sanırım.


ohh bitti :)
darısı yazmak isteyen herkese gelsin.
sevgili saliha ,selda ,şeyma olabilir mesela :)

13 yorum:

hypo dedi ki...

teşekkür ederim.
çok sıcak ve içtendi.

deren dedi ki...

hypo- ben teşekkür ederim,bayaaa tanıtıcı bir mim oldu ama:)

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

evet bende çok beğendim seni daha iyi tanımış olduk böylece :)

1.maddende aynı kendimi okudum!

bu mim bir arkadaştan daha gelmişti, tez zamanda yazmak şart oldu (:

teşekkür ederim hatırlandığım için

deren dedi ki...

rica ederim efendim,ne demek:)

NeYapsamNeYazsam dedi ki...

tebrik ederim..hiç sıkılmadan sonuna kadar okudum ve birde ne göreyim...aynı düzen hastalığından bende de var..şaka bir yana okuduklarımda kendimi buldum diyebilirim..yalnız olmamak ne güzel...:)

deren dedi ki...

ne yapsam ne yazsam-teşekkür ederim,beni de rahatlattın :))

zYnP dedi ki...

Ben seni çooook sevdiğimi çok rahat söyleyebiliyorum..İyiki varsın Allah ömrünü bereketli kılsın inş. ama ben sana çat kapı gelip zamanın nasıl geçtiğini anlamayıp kikir kikir güldüğümüz o günleri de seni de çok özledim:'(

deren dedi ki...

zYnP-canımsın.yazarken bende rahat rahat söylüyorum seni çok seviyorum:))
iyi dileklerin için sağol,bende daha şimdiden özledim inan:(

zYnP dedi ki...

Böööööööhüüüüüüğğğğ:'(

badem limon dedi ki...

zeynebim üzülme bu 15 tatilde ben sana çat kapı gelecem :)))) beni sevmiyonuz mu pislikler :(( bende ikinizi çok seviyorum :) elifim allah razı olsun beni mimledin ya ne diyim :)) seni zaten bebliğimden tanıyom nerdeyse :))

deren dedi ki...

zor gidersin saliha;zeynep kayseriye gidecekmiş ahaha:))
seni de seviyoruz diyelim de blog camiasına rezil olma:))

badem limon dedi ki...

pislik :) ilk hafta gitmeme ihtimali varmış bi kere :) valla buluşursak kesinlikle sana özel foto çekip face koyacam çatlaman için :)

deren dedi ki...

blogun sahibi old. için hakaret etmeyeceğim ,ama çemkireceğim yeri biliyorum:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...