29 Aralık 2011 Perşembe

Ulnar sinir sıkışması ve hayatım

Arasıra göz atıp,benim bile aaa güncellenmedi mi hala diye şaşırdığım sevgili blogum;
Ulnar siniri tanımlayayım:Hani dirseğinizi bir yere çarpınca elektrik şoku yaşarsınız ya,o hissettiğiniz ulnar siniriniz işte:))
Bundan 3 yıl önce Bakü'de yaşarken yine başıma gelmişti,tek türk arkadaşım vardı,o da doktordu ne ballıyım değil mi?Onun verdiği egzersizler ile durumu toparlamıştım.Zaman zaman yinelese de ben hastalıklara öyle kafayı çok takan biri değilim,canımdan bezmedikçe doktora gitmem.Tabii türkiye'ye gidince de doktora felan gitmedim,ihmal ettim.
Ama şimdi,bu seferde almaty'de(hep doktor imkanım kısıtlı iken oluyor ne hikmetse) nüksetti.Öyle bir yere vardı ki,sağ elimle hiçbirşeyi kavrayamaz oldum.egzersiz felan yapıyorum ama sadece ev işleri bile çok yorucu oluyor.Bu sinir dirsekte olduğundan dirseğinizi kırmadan hayatınıza devam ederseniz problem yok.Boş vaktinizde bir deneyin bütün işlerimizi dirsek bükük şekilde yapıyoruz.üstelik beni sağ kolumda,kör topal ilerliyoruz bakalım...


bu sebeple aman sağlığınıza dikkat edin diyorum,kaybetmeden anlaşılmıyor.
Dolayısıyla günün rusça cümlesi sağlıkla ilgili geliyor.
пройти мимо(proiti mimo) (geçmiş olsun)






2 yorum:

hypo dedi ki...

proiti mimo'yu sevdim ben.
bugünün en güzel ve kullanışlı cümlesi olmuş, hepimiz için.
sinirlere dikkat etmekte fayda var, sinirler önemli sonu ms'e kadar gidebiliyor. aman dikkat.

deren dedi ki...

hypo -ms'e kadar gittiğini bilmiyordum,daha dikkat etmem gerekecek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...