17 Aralık 2011 Cumartesi

Ya sonra...


Tuhaf bir yaklaşım biçimi gibi gelebilir ama;ben filmleri de müzikleri de genel olarak 2 kategoriye ayırırım.Çerezler ve insanı vuranlar...hepsinin tadı ayrıdır,hepsine ihtiyaç duyduğumuz an başkadır ve hepsi kendine hastır...
Kimi zaman çerez de arar insan,hep ağır yemek olmaz:)
Bu film de öyle işte.ama güzel,saçma bir  biçimde "mutlu" sonla bitse de güzel.
Vakit bol,yapacak da pek birşey olmayınca yeniden sinema günlerime döndüm,eskilerden bir filmdi bu ama izlememiştim ben.

tavsiye edilir mi?eh,vaktin çoksa neden  olmasın...

Aynı türden olan Aşk tesadüfleri sever ile kıyaslayınca hangisi daha iyi?
Elbette aşk tesadüfleri sever daha iyi,hem oyunculuk hem de senaryo açısından...
Benden söylemesi...

2 yorum:

Aslı dedi ki...

Bu filmde iyidir, izlenir bence. Ama dedigin gibi Aşk Tesadüfleri Sever'le kıyaslarsak tabiki fark atar :)

şirince tatlar dedi ki...

hımmm bu aralar iyice ara verdik diziler başlayınca filme zaman ayıramadık, başlamak gerek:)merak ettim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...