20 Ocak 2012 Cuma

-25'ten bildiriyorummm


3 gündür evden dışarı çıkmıyorduk,soğuklar sebebiyle.Artık bugün ne olursa olsun göze aldık,çıkacağız..Ama evden çıkmak bir mesele,girmek ayrı bir mesele.Ebru'nun altına külotlu çorap,kalın tayt,pantolon;üstüne penye badi,boğazlı kazak,ve yünlü mont.atkı,şapka,eldiven derken zor hazırlanıyoruz.Kışı bu yüzden sevmiyorum.Ayrıca bugün botlarını giydirirken 2. çocuk fikri hiç sıcak gelmedi :))
Bu meşhur süpermarketimiz,ramstore.


 Hani meşhur ufo gören masum köylü cümlesi vardır ya;bu da bir Türk'ün Biskrem gördüğündeki sevinci :)))5 tane varmış,3 ünü ben aldım,2 taneside arkaya sakladım:)))Artık ne kadar manyaklaştıysam kimse almasın istedim,olur ya bir Rus kazara felan alır,içim acır.İlla biri alacaksa bir Türk bulsun inşallah,o kıymetini bilir:)
Eve döndükten sonra;hani bir önceki yazıda bahsetmiştim ya.O arkadaş aradı beni,tam 1 hafta sonra.Zira ben saçma sapan hareketlerimden dolayı arayacağını ummuyordum,numarası vardı ama bende aramadım,dur bi bakalım dedim kendi kendime.Neyse efendim;pazartesi bana gelmek istiyorlarmış,4-5 kişi hemde.Eve ilk defa insan gelecek kolay değil,biraz alışveriş yapmak lazım...Yakın zamanda misafir menüsüyle karşında olurum sevgili blog.

Günün Kelimesi:Hayat güzeldir ( Жизнь прекрасна ) ( Zhiznʹ prekrasna)




11 yorum:

Esra dedi ki...

O nasıl bir soğuk, ben de Ankara bu sene çok soğuk diyordum ama demiyim artık :)
Bir taşla 4-5 kuş vurdun desene :) asosyallik bitiyor mu yoksa :) umarım keyifli vakit geçirebileceğin düzgün insanlardır da yoldaş olurlar orda sana.
Kolaylıklar bu arada.

deren dedi ki...

esra;Ankara'nın da ayazı vardır ama burasıyla kıyaslanmaz:))
asosyallik bitiyor gibi görünüyor,bakalım,inşallah kafa dengi insanlardır.Herşeyden önce kızım için istiyorum aslında ben...
teşekkür ederim..

hypo dedi ki...

umarım yazılarında senden istediğim günün anlam ve önemini belirtilen rusça kelimelerde zorlanmıyorsun.
çok hoşum gidiyor.

Ayla dedi ki...

Bende yazdan hoşlanmazdım tek sevdiğim yanı tiril tiril elbiseler,etekler.Giy ve çık.Kışın bu yönünü bende sevemiyorum lahana gibi giyin giyin giyin...

ASLI dedi ki...

Ha ha...Türk marketleri yok mu orda bol bol alirdiniz bizim gibi.
Neler hissettigini cok iyi anliyorum :)
hadi menüyü bekliyorum

New York'tan dedi ki...

Burasida cok sogudu iki gundur,ayrica kizin buyumus masallah, hep kista olmayacakya mevsimler, ikinci bebisi dusun sen :)

deren dedi ki...

hypo- yok yok ne zorlanması,bana da iyi oluyor:)

ayla- evet aynen,giy çık .

aslı- an itibariyle bitti işlerim,yarın fotograflarım,bekle beni:)

new york'tan- yok yok iyi böyle:)))

İkiz Annesi dedi ki...

Amanın nasıl bir soğuktur öyle Allah yardımcınız olsun biz burada -2,-3 görsek donduk diyoruz yok bir daha demeyeceğim :)
Misafirlerinin gelecek olmasına sevindim inşallah kaynaşırsınız da sık sık görüşme imkanınız olur:)

deren dedi ki...

ikiz annesi-evet bencede ses etmeyin türkiyenin soğuğuna:))

iyi dileklerin için teşekkürler..

bininci tekil şahıs dedi ki...

ben de bilirim o -25leri (ama hissedilen -25, gorunen -15) ve hava -3, -4 olunca da bahar gelmis gibi havalara girmeleri!!:)

Adsız dedi ki...

Merhaba;
3 aydir almati da yasamaya alismaya calisan biriyim. Biri 5 yasinda biri 5 aylik iki prensesim var. Ben de ankaraliyim. Bu ulke hakkinda o kadar kisitli yayin ve bilgi var ki, en azindan turkce olarak yok. Blogunuzu bir solukta okudum. Size ulasabilecegim bir mail adresi var midir?
Benim ki elif7882@hotmail.com
Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...