11 Ocak 2012 Çarşamba

Havaalanı Kıvranmaları-Numaraları




Yurtdışında yaşayanlar ya da sık seyahat edenler bilirler havaalanlarının en sıkıcı-yorucu kısmı güvenlik noktalarıdır.

Ama en komik kısmı ise check-in kısmıdır:)Benim kurallarım bellidir,
Kontuardaki görevliye güler yüzle yaklaşırım.
Kibarlığı ve nezaketi elden bırakmam,mümkünse iltifat ederim:)
Neticede bakü-ankara arası 30 kiloyu bir bavulda nasıl taşıyayım:)Birinin yardımcı olması gerek,o da kontuardaki görevli,bunu unutmayın.
Ama son almaty uçuşumuzda bankodaki görevli bunları yutmadı.20 şer kilo olması gereken bavullarım 24 kilo felandı,saç renginiz size çok yakışmış bile dedim,olmadı.Allahtan yanımda fazladan çanta getirmiştim,ben onu boşaltırken arkamdaki teyze yerimi aldı,check-in yaptırıyor.teyzenin bavulu da ağır geldi,ve içinden ne çıktı?15 tane halk ekmek :)) teyzenin açıklaması milleti krize soktu;
-yavrum kızım çok seviyor da ondan götürüyorum:)
---
Bu sefer bakü'den ankaraya uçuyoruz.Kesin dönüş dedikleri şeyi yapıyoruz ve ben arkamda dünya kadar eşyayı bırakmak zorundayım,alabildiklerimi bavula koydum.El emeği göz nuru tarhanayı da el bavuluma koydum.X-ray'den geçince Azeri görevli durdurdu.
-Sumkayı aç
-açılan çantadaki tarhanayı açtı,nedir bu diye sordu?
-uşağın supudur(çocuğun çorbasıdır) dedim,bana pek güvenmeyen kadın parmağını yalayıp tadına baktı,yüzünü ekşitti,beğenmedi.
- bu neçe suptur? dedi
ben,
-şimdi buna kıymayı kavur,sarımsak da ekle çok güzel olur diye anlatıyorum,arkamda kuyruk var:))
elinin tersiyle keç,keç dedi de kurtuldum:)
----
Bir sefer de İstanbul aktarmalı Ankara'ya uçuyoruz,kızım 1.5 yaşında ve aktarmaydı,uçaktı derken iyice bunalmış durumda.kucağımda oyalayım derken Öndeki Beyefendinin saçını avuçlayıp-çekmesin mi?özür -mözür ama adamın gözlerindeki sinir olma durumunu asla unutamam:))


aynı uçuşun sonunda kızım çığlık atarak ağlıyor kulağıııımmmmm diye.yapacak birşey yok,hiçbir şekilde susturamıyorum,muhtemelen çocuğu olmayan tüm bekar yolcular kafalarını çevirip bakıyorlar bu kadın neden durduramıyor diye.çocuğu olanlar halden anlar çünkü.yanımdaki beyefendi dönüp,

-yardımcı olabileceğim birşey varmı dedi nazikçe
-benim kız ağlaya ağlaya kusanlardan,birazdan kusarsa aynı kibarlıkta davranmanızı beklerim dedim:)))


yazacak çok şey var aslında,belki devamı gelir..

6 yorum:

hypo dedi ki...

Ekmek olayında heide, frankfurt'tan bir dolu ekmek ekmek saklar. Dağdaki büyükannesinin olmyan dişleri için bu ekmek yumuşaktır.
Aylar sonra gider dağa büyükannesine ekmekleri verir ama bir bakar ekmekler taşlaşmıştır.
aklıma geldi birden.
güzel maceralar.
adama verdiğin cevap güzel. ama biraz şevki kırılmıştır adamın:)

deren dedi ki...

hypo- ama çok bunalmıştım ne yapayım:))

New York'tan dedi ki...

Amann ne sen sor ne ben soyleyim, kitalar arasi yolculuk oyle zor ki, sekiz bavul hakkim var sogmiyorum yinede :)

deren dedi ki...

e ben daha ne diyeyim şeyma:)))

badem limon dedi ki...

ahahahah :))) elif çok güldüm ya :)) birazdan kusarsaaynı nezaketi göstermesini istemene koptum :) cidden kadına saç renginiz yakışmış mı dedin ahahaha :)) devamını bekliyorum kesinlikle :)

deren dedi ki...

badem limon- dedim dedim,ama yutmadı,zaten biraz dişli gördümde baştan yumuşatmak için dedim :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...