31 Ocak 2012 Salı

Son günler...

Yemek tahmin ettiğim gibi oldukça soğuktu.
Üstelik hayatımın hatasını yapıp 12 kişilik masanın ortasına oturdum.Masa birleşmiş milletler masası gibiydi maşallah.2 Türk(yıllarca yurtdışında yaşamaktan başkalaşmış olsalar da) ,4 kazak,2 rus,1 koreli kazak,1 özbek vardı.
Birde 40 günlük bebeği getirmişler.en çok ona üzüldüm.Annesi emzirmek için eşine nerede emzireyim deyince baba:tuvalete git demez mi?bütün masa babayı dövecektik.
Neyse ki rahat bir yer buldu anne.
Gecenin en komiği kızımdı tabii.başlarda hanım hanım otursa da yemeğin sonlarına doğru hadi elim elim öpenek oynayalım,sen yat,davul mu zurna mı yapacam ben gibi cümlelerle beni güldürdü.hele bir ara offff çok sıkıldııımmm diye bağırdı ki,hislerime tercüman oldu.
Siz siz olun bu tür yemeklerde en köşede bir yere oturun.Ben ortadaydım sağ tarafım kazakça-rusça konuşan insanlarla,sol tarafımda Türkçe erkek muhabbeti yapanlarla doluydu.kıyıda köşede olsaydım telefonumla felan oynardım hiç değilse:)


Bu arada burdaki restoranların lavabosunu hiç kullanmamıştım.Kızım için kalktım,götürdüm.kapılarda M ve ж harfleri var.Biraz  kazındım ama doğru tarafı buldum:)
----------


Kilo aldım felan diyordum ama umursamıyordum açıkçası.Yemek için biraz süsleneyim derken bir baktım ki pek salmışım kendimi.salı günü hemen başladım spor,az yemek ne varsa...bir tek yemekle mutlu oluyorum diye diye çok mutlu etmişim kendimi,biraz mutsuz olma zamanı,ver elini pırasa,kabak:)


------
Uydu yine gitti.Tv 'yi oturup adamakıllı izleyemiyorum zaten ama bu sessiz eve de tahammülüm yok.Artık bakıcaz keyfi ne zaman ister de gelirse...
----
Yeni bir market keşfettik :Green Market.Amerikanın Wall Mart'ı gibi.İnsanlar deli gibi alışveriş yapıyorlar,resmen market arabası trafiği var içerde:) Bir ara acaba ihtilal felan mı olacak diye şüphelenmedik değil:)İşte ordan bu mouse aldım,uyduruk olduğunu biliyordum ama bu kadarını tahmin etmiyordum.Çift tıklayamıyor,kendi kendine kayıyor.hatta tek bile tıklamakta zorlanıyor.Çin malı kendisi:)
-------
Burda kar çok ama hava soğuk olduğundan mıdır bilemiyorum kar tutmuyor.Ebru delirmiş gibi kardan adam diye evi inletiyor,ama yapamıyoruz:))
Kuşları alıştırdım her sabah birşeyler veriyorum balkonumda.bazı günler saati geçirsem hemen gelip balkondan sesleniyorlar bana:)yalnız biraz besili kuş olacak bunlar ondan korkuyorum.Kızımın doğum gününden kalan pastayı koydum (sırf ben yemeyeyim diye) 2 dk da süpürdüler:))



şimdilik bu kadar.hoşçakal blogcum:)
До встречи -görüşürüz...

7 yorum:

zYnP dedi ki...

Ayyy bu onbeş tatil telaşına düşüp nasıl unuttum ben prensesimin doğum gününü:(İyiki doğdun Ebru'cum,annen seni iyiki dünyaya getirmiş de ona can yoldaşı olmuşsun:)))Bu arada niye yemekte sıkıldın bacım ya eğlenmene baksaydın,ben şahsen erkek muhabbetlerine kulak dikmeye bayılırım o bile oyalardı beni:p Peki yemekler nasıldı umarım absürt bişeyler yoktur:)bu arada rejimlerimiz hayırlı olsun ben de anne evinden koca evine döner dönmez Karatay rejimine başlıycam hedef 10 kilo inş.sıkılmadan hedefe ulaşırız:)))öptüm seni şirin faren hayırlı olsun güle güle kullan:))

hypo dedi ki...

çok sabırlısınız.
ben orada olsam, okunmamış kitapları okur, tekrar okur, tekrar okurdum:)

nil dedi ki...

Kızınızın doğumgününü kutlarım,nice sağlıklı mutlu senelere.Ayrıca anlattığınız yemekte ben dayanamazdım,siz iyi idare etmişsiniz bravo.

Kolay geçen bir diyet diliyorum:)

*Selinka** dedi ki...

şükürler olsun beni anlayabilen bir kadın ne sıkıcı yarabbim o yemekler,
kilo işi benide cok eriyor şeker
bir hale koymalı bu işi öpt derencim:)))))

*Selinka** dedi ki...

dogum günü kutlu olsun minik prensesin öpt:))))

New York'tan dedi ki...

Iyi sabretmisin hakikaten ama ne yapican kalkip gidemezsin ya:)

deren dedi ki...

öncelikle yorum bırakan herkese teşekkürler.Kazakistan bağlantısıyla ilgili olarak blogu çoğu zaman açsamda yorum yazamıyorum bu sebeple gecikiyor,biliniz efendim.

zeynep- Teşekkür ederiz canım,hep birlikte nice sağlıklı seneler görürüz inşaallah.Ben öyle sıkı diyetlere giremem yahu,azıcık yediklerimden azaltıyorum biraz da spora yüklendim.hadi bakalım kolay gelsin ikimize de:)


hypo-evet bir kitap götürsem hatta oğuz atay tutunamayanlar götürsem biterdi:)


nil- teşekkür ederim.

selinka- ah evet sende çok sıkılanlardansın değil mi iş yemeklerinde?eşsiz davet reformu istiyoruzzz :)


şeyma-dediğin gibi kalkıp gidecek halim yok ne yapayım idare ettik:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...