25 Ocak 2012 Çarşamba

Sosyalleşme Çabaları

                                                       
Bahsettiğim üzere,misafirlerim geldiler.Evime yakın bir yeri tarif ettim,ordan aldım.Bu sefer daha temkinliydim,gün içinde kendime telkinler verip durdum,efendi ol,luzumsuz espri yapma,çoluk çocuk sahibi koca kadınsın,kır dizini hanım hanım ilgilen misafirlerinle.Yine de açık kapı bıraktım onlar çatlaksa,sende hafiften kendini göster diye:)
Maalesef onlar çatlak çıkmadılar,en azından ilk tanışma için.Belki de onlar da ilk defa gidiyoruz klasik siz nasılsınız,afiyettemisiniz,daha daha nasılsınız muhabbetiyle olumlu  profil çizmekte kararlıydılar bilemiyorum:)

Muhabbet iyiydi ilk tanışma için,en azından samimiydi.
Aslında hepsinin hakkında bir-iki şey söylemek isterdim ama ayıp yahu,eve gelen insanların dedikodusu da blog da yapılmazki:)
Sadece biri hakkında çok konuşuyor,hatta kimseyi dinlemeden sürekli konuşuyor desem olur,siz hangisi olduğunu bilemezsiniz nasılsa:) 




3 aydır yalnızlıktan bunalan ruhuma,ve kızıma iyi geldi,bir ara misafirlere iki kolunu açıp,masayı göstererek misafirleeeeerrr bir bakın bir bakın annem neler hazırladı size diye bağırdı felan ama,durumu iyi idare etti:)
Gelen kadınlardan biri sen ne kadar tatlısın dedi;Ebru'nun cevabı öyleyimdir  :))
Güzel bir gün oldu,bundan sonra görüşelim dedik,telefon aldık-verdik,uğurladık.


Menü'de ;Pastahane Usulü Un kurabiyesi,Etimek tatlısı,Sakallı poğaça,Kıymalı börek;Makarna salatası vardı.Övünmek gibi olmasın,un kurabiyemin tarifini bile istediler,işte budur!bir kadını onurlandıran güzide cümle tarifini alabilirmiyim? verdim tabii,ama püf noktasını vermedim:))
Not:Son Fotograf Bulaşık yıkadığını sanan güzel kızıma ait..

16 yorum:

hypo dedi ki...

ama ben gerçekten un kurabiyesini severim.
kızın çok tatlı.
biraz cadılık var sanırım:)

Ayla dedi ki...

Bilgi paylaştıkça çoğalır lafını söyledikten hemen sonra un kurabıyesine ölürüm PÜF NOKTASI ile birlikte tarifi alabilir miyim:))))

deren dedi ki...

hypo-biraz mı:)))
un kurabiyesinin püf noktasını sana verebilirim istersen:)

deren dedi ki...

ayla-bilmem ki versem mi acaba:))
şöyle diyeyim.un kurabiyesinin ağızda dağılan cinsten olması için 1 paket margarini önce kısık ateşte erit,sonra buzdolabına koy dondur,bir miktar su bırakacaktır.o bıraktığı suyu dök,kalan kısıma pudra şekeri,yarım paket kabartma tozu,un ekleyip 160 derecede ısınmış fırında pişir.dua edersin:)))

Amak-ı Hayal dedi ki...

çokk acıktırdın beni çokkk :p

deren dedi ki...

Amak-ı hayal: doğru mutfağa o zaman:))

hypo dedi ki...

ayla ya verdiğin tarifin aynısı mı? yoksa başka mı?

Esra dedi ki...

Tarifi yazdım aklıma, yarın akşam misafirim var, denesem mi aceba?

Dediğin gibi belki ilk görüşme olmasından açılamamışlardır tam anlamıyla, görüştükçe ısınırsınız belki daha fazla, yalnız mümkün olmaz mı acep çok konuşanı bıraksan grubun dışında :) ben çok yorulurum da öyle insanlar karşısında.

Ebru'nun laflara çok güldüm ama en çok külotlu çorapla sandalye tepesinde bulaşık yıkamasına :)

deren dedi ki...

hypo- evet evet aynı tarif sırrımı sizinle paylaştım bak:)

esra- dene bence,püf noktası belli,kolay gelsin.
o çok konuşanı grup dışı edemem de ilk sefer ilgiylke dinlemeye çalıştım,bundan sonra yapamam sanırım:)
ebru'nun ev hali bu,külotlu çorap,benimde hoşuma gidiyor.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

en çok bulaşık yıkayan minik harika ;)

nil dedi ki...

kızına bayıldım:) bu arada sakallı poğaçaya da bayılırım, ellerine sağlık:)

deren dedi ki...

bahar- teşekkür ederiz.

nil- bende bayılıyorum,en çok da kızıma:)

New York'tan dedi ki...

Bende bekliyorum kurabiye tarifini :) puf noktasi ile birlikte :)

badem limon dedi ki...

:)) ahaha :)) elif çok konuşan ben miydim kız yoksa :))))) yazım dışarı atma ya :)) hayır bir çok konuşup, konuştuğu dinlenen sıkmayan insan vardır birde konuşmay başladığı an insanın içine afakanlar bastıran vardır :) ne zaman bir ortamda öyle biri olsa herkes dinlemeyi bi şekilde bırakır ben mecburen dinler hatta ayıp olmasın diye gülerim :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cook sevimli notlarin bayildimm! Kizinda cok seker hele konusmalari bitirdi beni! Bizimkileri bir görsen eve misafir gelince öbür odaya kacarlar bir müddet, misafir giderken alismis olurlar sonrada üzülürler gittiler diye! Uykum kacti kalktim yataktan bak seni taniyacakmisim ne güzel oldu,ayrica bir un kurabiyesi manyagi olarak tarifi yazdigin icin de cok tesekkürler,ben yillardir denerim ama bir türlü tutturamam! Görüsmek dilegiyle canim sevgiler benden...

Yasemin dedi ki...

Poğacalar çok lezzetli gözüküyor :-) Blogunu genel olarak beğendim ve bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum bana geri dönersen eğer çok memnun olurum mail adresim: yasemin@indirimlr.com

Sevgiler
Yasemin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...