10 Şubat 2012 Cuma

Gamze Anne...


Dünden beri her yer yıkılıyor.Facebook,Twitter,bloglar..
Bir Anne için...
İlik kanseri olan,acil kana ve iliğe ihtiyacı olan...
Gamze anne...
Nasıl da içlendirdin beni,kalkıp ta burdan gelesim geldi İzmir'e.
Kan da verebilmek için,elini de tutabilmek için...
Blog dünyası başka şey,hele anneler...Nasıl destek oldular twitterda,gurur duydum resmen.İnsanlık ölmedi dedim,Umudum arttı çocuklarımıza bıraktığımız dünyaya dair...
Hala belki duymayan,görmeyen vardır diye bir de ben yazmak istedim.
Gamze'nin blogu için buraya tık 
Gamze için açılan blog  için buraya tık 
Elinizden gelen her ne ise,yapalım,dağıtalım lütfen...

3 yorum:

hypo dedi ki...

nerdesin sen?

Adsız dedi ki...

Bloggera giriş yapılamıyor kazakistandan yine...Arada açılıyor ama güncelleyemiyorum hypo...Özledim blogumu ya..

Adsız dedi ki...

Elifcim bizde seni özledik.Bir an önce aramıza dönsen iyi olur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...