19 Haziran 2012 Salı

Nerde kalmıştık...



Ne çok zaman oldu yazmayalı.
Böyle uzun bir ara verince insan,önce şiddetle özlüyor buraları.Ah bloga şunu yazardım,şundan bahsederdim,felanca blog sahibi ne yapıyor acaba gibi cümlelerle her dem blog sevgisi taze kalıyor.Lakin hayat da devam ediyor...Bir de beni merak etmişlerdir,dizi dizi yorum bırakmışlardır  düşünüp seviniyorsun:)) sonrasında ise tuhaf bir şekilde uzak kaldığını hissediyorsun kabullenmesen bile.En sonunda -ki bu aşamaya gelmek için en az 2 ay girmemek lazım - çok tuhaf görünüyor bu dünya sana.Birilerinin yaşamından kesitler okuyorsun,kimisinin acısına,kiminin neşesine ortak oluyorsun.Peki ya ne kadar sahici tüm bu olanlar?Yazarın anlattığı kadar aslında herşey.
Peki ya yazar tarafından bu dünya ? Boşluğa konuşur gibi birşeyler yazıyorsun,seni birilerinin okuduğunu biliyorsun ama ya diğerleri,görünmeyenler?Acaba gerçekten o anki hissiyata kapılıp paylaştıklarını o diğerlerinin okumasını istermiydin?
Kimi zaman öyle özel şeyler yazılıyor ki bloglarda,insan ancak uzak kaldığında anlıyor....
neyse;
ben bu yazamadığım dönemde
önce bilgisayarım bozuldu,küçük netbuklardan olduğu için cd sürücüsü yoktu ve format atamadık,Usb gibi bağlanılan cd sürücüsünü ben akıllı Türkiyede bırakınca iş baya uzadı.Neyse yaptırdık.
Sonra en çok istediğim şey oldu,Eski evden taşındım.Kendimize yine aynı fiyata hiç kullanılmamış sıfır mobilyalı ev bulduk.Çıplak ayakla evde gezmenin keyfine yeniden vardım...(Eşimin başının etini hakkıyla yemişim demek ki:))
Eee tabii bu yeni evin bir külfeti de oldu,20 gün internet bağlanmasını bekledik.
Sonra bir arkadaş grubu buldum ve derken günler daha hızlı geçmeye,Almaty daha yaşanılır bir yer gibi gözükmeye başladı...
değişen pek birşey yok,2 numaraya hamileliğim dışında:)
İşte hayat böyle sevgili blog,bundan sonra dns ayarlarım izin verdiği müddetçe yazmaya çalışacağım.Siz de yazarın anlattığı kadarını okuyacaksınız:)
Dobrıy den...




6 yorum:

hypo dedi ki...

hoşgelmişsin. özlemiştik.
ama yorum ayarlarından kelime doğrultmayı kaldır lütfen.

Derya dedi ki...

Güle güle otur yeni evinde.İkinci bebeğine sağlıkla kavuşmanı dilerim.

Deli Anne dedi ki...

a aaaaaaaaaaaaaa bak nasıl kaynaştırmış araya dev gibi cümleyi:)

Allah sağlıkla, zamanında kucaklamayı nasip etsin canıma rkadaşım:)

deren dedi ki...

hepinize teşekkürler...

saliha sağdıç dedi ki...

eee çocukluk arkadaşımın yeni anneliğini de bloğundan kutlayacakmışım demek... neyseki çenesi düşük diğer çocukluk arkadaşlarımdan biri haber vermişti de ilk kez burdan okuyup şok geçirmedim... bu sebeple sitemimi hafif bi şekilde geçiştirmiş olayım... hayırlı olsun yeni yavrun, hayatına yuvana yeni rnek getirsin inşallah..

deren dedi ki...

Salihacım,canım canım canım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...