11 Ağustos 2012 Cumartesi

Hoşçakal canımın içi,hoşçakal...



Bundan tam 10 ay önce geldim bu şehre.Sevdim başlarda.düzenli sokaklarına dökülmüş sarı yapraklar ile sonbaharı yaşıyordu.
Derken kış geldi,hayatımın en soğuk ve sıkıcı kışını burda yaşadım.Kimi zaman pişman oldum geldiğime.neyse ki o günler de geçti.


Bahar geldiğinde,herşey birdenbire değişti.

Arkadaşlarım oldu,Almaty'ı öğrendim.Rusçadan az-çok anlar oldum.
Tam bir karasal iklimin yaşandığı bu ülkede,sıcaktan kavrulduğumuz günleri de gördüm.Artık ölsem de gam yemem.Gerçi hala aklım almıyor,aylarca süren soğuğun ardından bu ağaçlar nasıl yemyeşil oldu?Bu ülke nasıl 38 dereceleri gördü bilemiyorum.
Şimdi yaz sonunu yaşıyoruz.
2 kişi geldiğim bu şehre,2.5 olarak veda ediyorum.Dönüşümüz kısmet olur mu bilmiyorum ama seni tanıdığıma sevindim Almaty.
Sen benim için;Soğuk gecelerinde içilen sütlü çay kadar tatlı kalacaksın...
Sen de beni güzel hatırla olur mu...
Not:Sık olmasa da yazmaya devam...


4 yorum:

New York'tan dedi ki...

Memlekete donus ne guzel, hayirlisi olsun hakkinizda insallah :)

Deli Anne dedi ki...

aaa bitti mi Almaty i, hayırlı olsun :)

deren dedi ki...

şeyma;teşekkür ederim hepimiz için hayırlısı olsun...

Deli annem;bitti mi bilinmez,zaman ne gösterecek bakalım...

Nesli Yildiz dedi ki...

Merhaba, bende önümüzdeki aya eşimin yanına Almaty ya gidiyorum. Nasıl yaşanır orda çok merak ediyorum...blogtaki yazılar için teşekkürler. Siz hala oradamı yaşıyorsunuz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...