19 Eylül 2012 Çarşamba

Geçip giden günler...


Günlerimiz yoğun geçiyor..
Çok şükür Ebru dilediğim gibi öğlenci oldu.Zaten öğlenci olduğu halde ancak yetişiyoruz,sabahçı olsa nasıl olurduk bilemiyorum..

Hergün okula ben bırakıyorum-alıyorum.

İstisnasız hergün anne yarın okul tatil biliyormusun öğretmenim dedi diyor...
Her sabah kahvaltıda,öncesinde,sonrasında okula gitmek istemiyorum diyor...

Neden sorusunun karşılığı yok.
Biraz zaman verelim bakalım alıştıkça sever mi acaba...
Çocuk da haklı aslında.
Asosyal Almaty günlerinden sonra bu yoğunluğa bünye dayanır mı?
Neyse ki okul çıkışı mutlu oluyor,sonrasında sadece söz ile gitmeye hevesli olmadığını dillendiriyor.
Bu sene sınıfın en küçüğü Ebru 4.5 yaşında.Belki bunun da etkisi var bilemiyorum..

Bakalım zaman neler gösterecek..

2 numara ise  27. haftada.
Haftaya kan uyuşmazlığı için indirect coombs testi yapılacak,iğne felan olacağım duruma göre...
Kan ilacı ve vitamine devam...
Bakalım doğumdan sonra nasıl kotaracağım tüm bu işleri...
haydi kendi iyi bak blogcum,haftada 2 kez balık yemeyi de ihmal etme,omega 3 kaynağı biliyorsun:)


2 yorum:

Esra dedi ki...

Merhaba ELif,
Uzun zamandır bakmıyordum çünkü ara vermiştin sanırım bir ara yazmaya, yorumunu görünce şaşırdım ve sevindim, hemen bloguna geldim, daha çok sevindim. Öncelikle tebrik ederim, hamileliğini sağlıklıa, kolaylıkla tamamlayıp bebeğini kucağına almanı dilerim. Dönmüşsünüz anladığım kadarıyla yurda :) O da hayırlı olsun ailene ve sana.
sevgiler

deren dedi ki...

Merhaba esracım;
evet ara vermek değilde yazmak gelmiyordu içimden...İyi dileklerin için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...