9 Eylül 2012 Pazar

Kürkçü Dükkanı

Geldik sağ salim,döndük yuva'ya...
7 saatlik yolculuğun yorgunluğunu atalı çok oldu.
Ev boyandı,eşyalar yerleşti,atılacaklar,alınacaklar derken hayli vakit geçti.Tastamam eyledik evi,sonra gönderdik sevgiliyi.
Yine,yine ve hep olduğu gibi bu sefer el sallama sırası bize geçti...
Bakakaldık ardından sadece.
Üzülüyormusun anne diye soran kızıma;
Üzülmüyorum,nasılsa gelecek 3 ay sonra dedim yalancı bir gülüş ekleyerek.
Ev boşaldı,bildiğin bomboş kaldı ev.
Kendimi güçlü zannediyordum ama değilmişim.Hamilelikten belki.Yapamayacağım,altından kalkamayacağım gibi bir hisle sürekli mücadele ediyorum.Bak yalnızsın ama her imkanın var,korkma diyorum.İnandıramıyorum.
İmkan değil "insan" istiyor bu kalp çünkü.
Akşam çayı O'nun için demlemek gibi.
Kızıyla oyunlarını seyredip keyiflenmek gibi..
gibi gibi..

Bu sırada doktor ziyaretlerini tamamladım,bir erkek katılıyor kısmetse ailemize.Doktor bir dünya saydı b12 eksikliği,kansızlık bıdı bıdı diye.Nasıl ayakta duruyorsun şaşırıyorum dedi.Ohooo dedim sen beni son 2 hafta içinde görecektin.Üstün performans ödülü alsam yeridir dedim:)
Haberler böyle.
En önemlisi de minicik kızım yarın anaokuluna başlıyor.
İki gündür alaturka tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum okula hazırlık olarak:)
Müdür ile konuşmaya gittik eşimle,sağolsun çevirip yüzümüze dahi bakmadı müdür yardımcısı.Daha sonra tekrar gittim bu sefer müdürle görüştüm,durumumu aktardım öğlenci olması isteğimi ilettim.Yarım ağız bakalım herkes istiyor dedi.Sanki keyfiyetten birşey istiyorum gibi bir algı oluyor ya sinir oluyorum.Yarın belli olacak herşey...
Bu kış hayli zor geçecek biliyorum,farkındayım.
Allah yardımcım olsun...

4 yorum:

Syhn dedi ki...

ne güzel demişsin imkan değil insan istiyorum diye..
herşeyin hayırlısı.
Allah yardımcın olsun..

deren dedi ki...

"Özlem" söyletiyor insanı:) Sağolasın seyhan..

zYnP dedi ki...

Kız ağlattın beni sabah sabah uyuz:'(ben varım tatlım gelirsin,gelirim doğuma kadar anasını ağlatırıh gezmenin tozmanın;)) bu günden itibaren bende sepetliyorum yavru kuşu boydak boydak gezeriz Allah'ın izniyle:) zati doğumdan sonra insan aramazsın gelenden gidenden böğ gelir bile:p

deren dedi ki...

sizi saygıya davet ediyorum uyuz muyuz bir bloggera denecek laf mı :)))
tamamdır bundan gayrı seninle takılıyorum,özlem mözlem yok:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...