5 Kasım 2012 Pazartesi

Cahildim dünyanın rengine kandım:)

"Cehalet mutluluktur..." demiş ya biri.
Bugünlerde en çok bu duygudayım...Aslında yaşam;kattığımız "bilinç" ile daha da anlamlaşıp,mutluluk getirmez mi? Her zaman öyle olmuyor işte.

İlk doğumumda ne denli saftım,sakindim,başıma neyin geleceğinden habersiz olmanın verdiği rahatlık vardı.Hastane bile araştırmamıştım,En yakın doğumevinde zorunlu sezeryan ile gayet güzel bir doğum yaptım.Şimdi hastane araştırdıkça,doktor araştırdıkça herşey karmakarışık oldu.Zaten 5 ayını kazakistanda yaptırdığım rutin kontrollerin geri kalanını Türkiye'de başka başka yerlerde yaptırdım.
Doğuma son 1.5 kala bütün fikrim değişti.Üstelik verdiğim karardan da tam anlamıyla mutlu değilim.Neye karar verirsem vereyim bu çok bilmişlik rahatsız ediyor insanı...

Anneciğim ne güzel evde doğurmuş bile dedim,geldiğim noktayı burdan anla sevgili blog:)

Gittikçe bidonlaşan bir hal içinde koşturup duruyorum.Bir yandan hazırlıklar,diğer yanda kızımın okulu,herşeye tek başına koşmanın verdiği gerginlik,hamilelik sürecinin duygusal çalkantıları içinde geçiyor işte bir şekilde...

Dileğim;herşey yolunda gitsin,eşimi beklediğim tarihten önce oğlum gelmesin :) 
34. haftanın başından sevgiler...


5 yorum:

Ayşe'nin Kozası dedi ki...

Oğlunu kucağına aldığında bütün bu telaşların ve endişelerin aklına
bile gelmeyecek kadar küçülecek...
Bu güzel anlarında endişe hiç yanına uğramasın...

durununannesi dedi ki...

bebeğinize kavuştuğunuzda bunları düşünmeye dert etmeye zamanınız bile olmıycak bence bu bir avantaj

deren dedi ki...

İnşaallah kızlar ,ben sonrasını hiç düşünmemiştim gerçekten...

New York'tan dedi ki...

Saglikla kavus insallah oglusuna :)

Esra dedi ki...

Ben de cehaletin mutluluk getirdiğini düşünenlerdenim ama mevzu ikinci çocuk olduğunda insanların hep daha rahat olduğunu duymuştum ben aslında.
herşey gönlündeki gibi olsun dilerim ama bunun yanında sakin, rahat ve olumlu düşüncelerde olmanı tavsiye ederim.
"herşeye tek başına koşma" bak işte bunu çok iyi bilirim!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...